Pytania i odpowiedzi

1. Kiedy otrzymam towar?

Jeśli wybrałeś/aś płatność poprzez Przelewy24 lub za pobraniem (płatność przy odbiorze) do godziny 14:00,  Twoje zamówienie wyślemy tego samego dnia (roboczego).

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym z wysyłką wstrzymamy się do momentu zaksięgowania wpłaty.
Kurierzy, z którymi współpracujemy zazwyczaj dostarczają przesyłki na kolejny dzień roboczy od dnia nadania. Maksymalny czas doręczenia paczki to 3 dni.



2. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Jeżeli założyłeś/aś konto w sklepie www.mitoyabeauty.pl, status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu, w zakładce Historia i szczegóły zamówień.

O statusie zamówienia będziemy Cię informować na bieżąco drogą mailową na adres podany przez Ciebie podczas składania zamówienia.



3. Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Tak, wystawiamy faktury pro-forma na życzenie Klientów.

W trakcie składania zamówienia wpisz w uwagach do zamówienia, że chcesz otrzymać fakturę pro-forma. Jeżeli już złożyłeś/aś zamówienie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a my wyślemy Ci fakturę pro-forma na podany adres email.



4. Czy mogę zmodyfikować moje zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami w tej sprawie drogą mailową bądź telefoniczną. Ustalimy aktualny status zamówienia oraz czy jest możliwość jego zmiany. Im szybciej od zamówienia się z nami skontaktujesz, tym większa szansa, że zamówienie uda się zmodyfikować.



5. W jakich godzinach czynny jest sklep stacjonarny?

Zapraszamy od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 18:00



6. Ile mam czasu na odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym?

Zamówienie możesz odebrać w przeciągu dwóch tygodni od złożenia zamówienia.



7. Czy przy zakupie przez internet z odbiorem osobistym również przysługuje mi prawo do zwrotu do 30 dni?

Tak, prawo do zwrotu towaru przysługuje również przy zakupie w sklepie www.mitoyabeauty.pl i odbiorze osobistym



8. Czy potwierdzenie wpłaty przyśpieszy realizację zamówienia?

Nie, zamówienie z płatnością przelewem tradycyjnym zrealizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. O zaksięgowaniu płatności poinformujemy Cię mailowo.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl